Reünie Geniecompagnie ISAF TFE-1
Het is bijna twintig jaar geleden dat wij als 11 Gncie TFU/TFE-1 werden uitgezonden naar Uruzgan. Een samengestelde eenheid, bestaande uit militairen van 11 Geniecompagnie, een peloton van 112 Pantsergeniecompagnie en een EOD-detachement. Van juli tot en met december 2006 hebben wij samen onder bijzondere omstandigheden onze taak uitgevoerd in Tarin Kowt en Deh Rawod.
Twintig jaar later zijn de meesten van ons een andere weg ingeslagen. Toch zijn de herinneringen aan die periode, de ervaringen die we deelden en de kameraadschap die daar ontstond, nooit helemaal verdwenen. We hebben samen veel meegemaakt. Mooie momenten, moeilijke momenten en vooral een tijd die ons allemaal, ieder op zijn eigen manier heeft gevormd.
Juist daarom willen wij stilstaan bij deze bijzondere periode en de mensen met wie wij die hebben gedeeld. Graag nodigen wij jullie uit voor de reünie van 11 Gncie TFU/TFE-1 Uruzgan 2006.
Deze dag staat in het teken van elkaar weer ontmoeten, herinneringen ophalen, oude verhalen delen en vooral samen terugkijken op een periode die ons met elkaar heeft verbonden. Een mooie gelegenheid om gezichten van toen weer terug te zien en de onderlinge band opnieuw aan te halen.
Wij hopen dan ook van harte dat zoveel mogelijk oud-collega's aanwezig kunnen zijn, zodat we er samen een bijzondere en waardige bijeenkomst van kunnen maken.
De reünie zal plaatsvinden op woensdag 24 september in Oisterwijk. Verdere bijzonderheden volgen.
"Eens kameraden, altijd kameraden, sodeju"
Met Genie groet,
Organisatie reünie Geniecompagnie ISAF TFE-1
e-mail; reunie_geniecompagnie_TFE-1@11gncielumbl.nl